بازسازی قطعات صنعتی قبیل : شافت و روتور های صنعتی، انواع قطعات دستگاه های صنعتی، قطعات توربین های بادی و قطعات نیروگاهی و پتروشیمی ،قطعاتی که در معرض خوردگی توسط آب دریا ، اسیدها و مایعات مختلف هستند …مخصوصا قطعاتی که در معرض سایش قرار دارند.

روش متال اسپری  این امکان را به وجود آورده است تا قطعات حساس و با ارزش عمر مفید چند برابر پیدا کنند.

 

پروژه های انجام شده

بازهم میبینیم که متخصصین بازسازی دست به کار شدن و پوسته گیربکس رو به فنا دادن️ بعد از جم کردن جوش های زیبای دوستان عملیات زیر سازی و تیکه گذاری انجام و به روش متال اسپری کاملا آب بندی شد و شکل و شمایل بهتری نیز گرفت.

پوسته گیربکس چیست؟؟؟ پوسته به عنوان فندانسیونی است که سایر اجزا مثل شفتو بلبرینگ ها را نگه میدارد و نیروی حاصل از انها را تحمل میکند وهم از اجزای داخلی محافظت میکند.

بازسازی قطعات دستگاه cnc

بازسازی کسری و خوردگی ریل های دستگاه cnc به روش متال اسپری بدون ایجاد تخلخل و تنش با حرارت کنترل شده

بازسازی قسمتی از پوسته پمپ بزرگ به روش متال اسپری

قسمتی از پوسته پمپ در مرحله تراشکاری قطعه برای تولید از سایز خارج شده و به روش متال اسپری کسری آن جبران شده و به حالت اولیه باز گشت.

بازسازی فلنچ توربین های بادی نیروگاه به روش متال اسپری

پوشش متالایزینگ بر روی قطعات برای جلوگیری از خورندگی جوی و بالا بردن عمر مفید قطعات

پوشش برنز بر روی قطعات فولادی به روش متال اسپری

پوشش برنز بر روی قطعات جرثقیل به روش متال اسپری و تست ut و mt و چسبندگی و مقاومت بر روی قطعات متال اسپری شده.مرکز تخصصی متال اسپری در ایران.متال اسپری تکنوصنعت پیشرو در صنعت

بازسازی پوسته گیربکس کمپرسور پتروشیمی

بازسازی و بازگرداندن پوسته گیربکس کمپرسور به سایز استاندارد خود یکی دیگر از پروژه های پتروشیمی که توسط تکنوصنعت انجام شد

بازسازی شافت توربین به روش متال اسپری

بازسازی شافت توربین نیروگاه به روش متال اسپری در مرکز تخصصی متال اسپری تکنوصنعت

بازسازی شافت آلمیچر استارت دیزل به روش متال اسپری

متال اسپری تکنوصنعت پیشرو در صنعت

بازسازی پوسته اینترکولر ولوو به روش متال اسپری

بازسازی پوسته اینترکولر ولوو به روش متال اسپری ارسال شده از بندرعباس مدت زمان بازسازی:3 روز کاری متال اسپری تکنوصنعت پیشرو در صنعت

بازسازی قطعات صنعتی به روش متال اسپری

بازسازی جای برینگ اسپندل(شافت اصلی)دستگاه تراش به روش متال اسپری بدون تاب برداشتن و بدون ایجاد تنش و آب برگشت یکی از مزیت های متال اسپری مقاومت بسیار بالای آن در برابر سایش است که باعث میشود قطعه بازسازی شده بعد از بازسازی دوام و طول عمر بیشتری داشته باشد.

متال اسپری قطعات صنعتی

بازسازی شافت گیربکس نورد کارخانه فولاد به روش متال اسپری

بازسازی هوزینگ برینگ(جای بلبرینگ)به روش متال اسپری

قسمتی که بلبرینگ قرار میگیرید 1.5 میلیمتر خورده شده و با استنلیس (استیل) به روش متال اسپری بازسازی شده و بعد از ماشین کاری با 0.02 میلیمتر فشار آماده کارکرد دوباره است.

متال اسپری قطعات صنعتی

ایجاد پوشش برنز بر روی قطعات فولادی به روش متال اسپری

بازسازی شافت به روش متال اسپری

متال اسپری تکنوصنعت قطعاتی که بر اثر سایش و خوردگی از سایز استاندارد خورد خارج میشوند را با روش متال اسپری به سایز اولیه باز میگرداند و بازسازی میکند

بازسازی جای برینگ روتور دینام ایتالیایی

اساسا روتور بخش اصلی و مرکزی دینام ها هستند!و دینام های خاص با برند های معتبر را میتوان به روش متال اسپری با هزینه ای چند برابر کمتر نسبت به هزینه خرید بازسازی کرد.